کیکو بیار اسما جون
کیکو بیار اسما جون




تولدت مبارک اسما جون

حالا نوبتی هم باشه نوبت کیکیه که اسی قرار بود برامون بپزه

اسما:من اومدم تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدخوش اومدم

مریم:بابا یکی بیاد اینو تحویل بگیره خخخخخخ کیکت کو دست خالی اومدی؟

اسما:نخیرم بیا اینم کیک آوردمش

هورااااااااااا

مریم:بذار زمین ببینمش خانومی

مریم:همین اسما پس بقیش کو؟

اسما:دادم به یاسی دلش خواست منم بهش دادم

مریم:گامخور خخخخ حالا ما چی بخوریم؟می دونستم نباید کاری رو به تو سپرد

اون تیکه برای منم بس نمیشه باید خودم دست به کار بشم. تو فقط برو برقص

خخخخخخخخ

اینم از خدا خواسته زود می رقصه خخخخخخ

برید کنــــــــــــــــــــار که دارم کیکو میارم

اسما به این میگن کیک، کیکو دریاب

اسما جون تولدت مبارک

balloonshb



نظرات شما عزیزان:

Asma290^120
ساعت15:12---15 مرداد 1392
مریم پشتیبان بگیری منم میگیرم...باهاش کاردارم..میخام ببرمش توسایتی که میسازم...براش برنامه دارم
پاسخ:چه برنامه ای ها؟ من برنامه نویسی بلدما


Asma290^120
ساعت14:43---15 مرداد 1392
مرسی ترنج

ممنون...نفست تو حلقم

مریم دست پخت من حرف نداره...فقط نمیدونم چراحسن همش بهم میگه :خانم سوزان!!!

فک کنم ازبس میسوزونم غذاهارو
پاسخ:چون می دونستم آشپزیت مزخرفه از قبل کیکو سفارش دادم که بدون کیک نمونیم خخخخخخخ ولی اسما خودمونیما این وبلاگم خاطره شد. مخصوصا برای من


عاشق
ساعت12:39---15 مرداد 1392
تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد

آن را به تو تقدیم میکنم

تولدت مبارک نفسم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:,

] [ 12:13 ] [ مریم ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
نکته های این ایستگاه