کیکت کو هـــــــــــا
کیکت کو هـــــــــــا

bday47

اسما: تولد تولد تولدم مبارک مبارک مبارک ....

مریم: خب بسه دیگه پررو نشو، کیکت کو هاااااااااا

اسما: تو فر گذاشتم

مریم: خوبه والا پودر کیک که میگیری، همزن همش می زنه ، فرم می پزتش

پس تو چه کاره ای

نه تو به من بگو تو چیکاره ای؟

اسما: خب تولدمه

مریم: تولدته که تولدته بیا بپر سر من. فردا هم که تشریف نمیاری همه ی زحمتا گردن منه

زود برو به کیکت حرارت بده بیارش ببینم.

آخیش چه حالی میده مدیریت

میگم اسما چرا اینقدر قلدری می کرد بگو مدیر بوده خخخخخخخخ



نظرات شما عزیزان:

Asma290^120
ساعت15:01---15 مرداد 1392
عاشق مرسی ازخدا این چیای خوب رو خاستی....اما من ثروت رو نمیخام فقط سلامتی رو میخام...
پاسخ:ثروت و بده به من، سلامتی رو هم دعا کن برام نمی میری که


عاشق
ساعت12:35---15 مرداد 1392
Wish you a many many happy returns of the day. May God bless you with health, wealth and prosperity in your life

HAPPY BIRTHDAY TO YOU.
پاسخ:آخرشو فهمیدم حالا چه مدت عاشق شدی؟


محمدرضا
ساعت1:11---15 مرداد 1392
تولد تولدتولدت مبارک...بیا همه جارو فوت کن تا 200 سال زنده باشی...اینجا تولده..من دیر رسیدم..اما خوبه که رسیدم....اسما تولدت خعــــــــــــــــــــــــــــ ــــلی مبارک باشه...انشاالله وبلاگت را راه بندازی و یه تولد اونجا برات بگیریم...نا امید نباشیا...برو یه سایت بزن که دهن هرچی هکره سرویس شه...به بزرگ بودن و بزرگ شدن فکر کن...ما همه هستیم....نا امید نباش...زود باش وبلاگو راه بنداز....بازم تجلدت مفارک
پاسخ:ممنونم ممد بابت دلگرمیت خخخخخخخخخ


سید
ساعت1:11---14 مرداد 1392
اسی جون تولدت مباررررررررررررررک مرسی مریم جون زمین خورده ی معرفتتم
پاسخ:اسما با تو دریاب.خواهش میشه من زمین خورده ی همه ی شمام خخخخخخخخ حالا این یعنی چی نمی دونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:,

] [ 20:14 ] [ مریم ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
نکته های این ایستگاه