من منتظر می مانم
من منتظر می مانم

یوسف زیبا دل من، پیراهنی با دل خود ساخت

 

و نشان داد به همه

 

همه با دیدن پیراهن او متحیر ماندند

 

با نمایان شدن پیراهن او، همه پی به زیبایی دل او بردند

 

گرگ ها فهمیدند و دور یوسف حلقه زدند

 

گرگی آمد و پیراهن یوسف ما را بدرید

 

ما ندانستیم که این گرگ که بود و از کجا آمده بود

 

فقط می دانیم پیراهن یوسف دیگر نیست

 

آنهایی که یوسف را می خواستند در غم نبودش نابینا شده اند

 

من چشمانم را می بندم ومنتظر می مانم

 

تا باز بسازد یوسف، پیراهنی با دل خود

 

من می دانم یوسف من پیراهن تازه به تن خواهد کرد

 

و نشان خواهد داد به همه

 

تا همه بینا بشوند

 

(اسما جون منتظر شاهکار جدیدت می مونم)

 

سربلند و سرزنده باشید در پناه حق

 

یـــــــــــــــــاعلی

 

 



نظرات شما عزیزان:

Asma290^120
ساعت15:29---15 مرداد 1392
وامااخرین نظرم

بچه هادستتون دردنکنه

مریم صمیمانه و بی شوخی ممنونم...خیلی زحمت کشیدی 12تا پست گذاشتی

ممنون

امابچه هابدونید من ناامیدنمیشم

اگه خاستین منو پیداکنید من تووبلاگ دخترم هستم ازاین به بعدتا زمانی که سایت بسازم...

اگه تاحالاموزیک وب رو گوش ندادید حتما گوشش کنید ...چون تمام حرفام تو موزیکیه که انتخاب کردم...

دست همه درد نکنه

این موزیکمم تقدیم به کسیه که عشقش شهادته(290^120)

این رمزمم کسی نفهمید

مریم صمیمانه ممنونتم.

کارت حرف نداشت

باتچکر:اسی

یاعلی
پاسخ:یا علی


Asma290^120
ساعت15:23---15 مرداد 1392
کپی کن مریم....منم کپی میکنم و عکس هم میگیرم
پاسخ:چشم قربان


Asma290^120
ساعت15:19---15 مرداد 1392
مریم طوری نمیشه..من از هر صفحخه نظرات با برنامه اسنگیت یه عکس میگیرم...خوبه؟
پاسخ:نه بابا تو ورد سیو می کنم


Asma290^120
ساعت15:18---15 مرداد 1392
نه نمیشه مریم...هیچکدوم...نمیدونم چرا...یه کاری کن...کپی بگیریم؟
پاسخ:کپی می کنم نگران نباش خخخخخخخخ خر


Asma290^120
ساعت15:16---15 مرداد 1392
مریم یه پشتیبان حتمابگیری...منم میگیرم....راستی پشتیبان گرفتی نظراتو چجوری ثبت کنیم؟؟؟
پاسخ:پشتیبان بگیری نظرات ثبت نمیشه؟


Asma290^120
ساعت14:31---15 مرداد 1392
سلام به همه

به ترنج به محمدرضا

به مریم

به درسا

به سید

خانم گل

امید

فاطی

زهرا

رامین

خلیل الله

به همـــــــــــــــــــــــــه

مریم برام سنگ تموم ذاشتی

متنایی که نوشتی عالی بودن

دستت درد نکنه

خیلی زحمت کشیدی

میدونم که سخته وبلاگ نویسی واسه همین تشکرمیکنم

الحق که ذوق ودمو داری خخخخخ

بچه ها ترنج هم اومده نظرگذاشته دیگه نگید اینجوری.عاشق همون ترنج بود..(فاطی و درسا جون قابل توجه شما)

اون چندروزه درگیر کارش بود چندروز.بیچاره خیلی بی خوابی داشت

دلیل نمیشه که تولدم یادش نباشه

من این وبلاگوراش میندازم

اما نه وبلاگ بله سایت

الانم نه، میذارم بعدازمسافرتم واینکه کمی ازشرسردردام خلاص شم

همتون بهم محبت کردید

مریم الحق که گل کاشتی

اگه میدونستم اینقدخری یه ادمینی مثه تورو مدیر میکردم

پررو.....
پاسخ:سلام بر بانوی پاکدامن اسما جون ممنونم میخاستی متنام بد باشه یه چی میگیا نا سلامتی طرف حسابت یه نویسنده است. و اما خریت از خودته و اینکه من افتخار نمیدم ادمین تو بشم باید خودم مدیر باشم خخخخخخ


فاطی
ساعت13:25---15 مرداد 1392
ای ترنج بی مرام....بی معرفت تر از تو خودته که نیومدی تولد دوستتو تبریک بگی...اما ظاهرا همون عاشق خودتی ترنج...ولی دیر اومدی
پاسخ:بابا اینقدر فحشش ندید ولش کنید دلم به حالش سوخت


من از طرف ترنج
ساعت13:21---15 مرداد 1392
اسما جون تولدت مبارک عزیز دلم.خانم خودم.عزیزمی...خخخخخ(فاطی)
پاسخ:فاطی جون دست گلت درد نکنه مرسی


فاطی
ساعت13:16---15 مرداد 1392
تولــــــــــــــــــــــدت مبارک اســـــــــــــــــــــــــــم ا
پاسخ:تولدش مبارک دیگه بسه بهش تبریک نگید پررو میشه


امید
ساعت13:11---15 مرداد 1392
اسماخانم سلام

مریم خانم خسته نباشی

دمتون گرم با این مراسمتون

همه چیزش عالی بود به جز موسیقیش

چرااخه تولدش مبارک نیست؟چرا دلش گرفته داغونه؟

چرااخه؟

اینجا همه دوسش دارن
پاسخ:به آقا امید سلام قدم رنجه کردی ما رو مستفیظ کردی خیلی ممنون که این چند روز ما رو تنها نذاشتی و تو جشن تولدش اومدی این اهنگ انتخاب خود اسماست ونذاشت عوضش کنم وبلاگش رفت داغون شد می تونه برگردونه ولی میخاد یه بهترشو سرپا کنه تو فیس نما بهش سر بزن . در ضمن همه دوسش ندارن نمونش من خخخخخخخ


درسا
ساعت13:08---15 مرداد 1392
اینم ترنج اومد من دیدمش
پاسخ:بگیرش تا فرار نکرده خخخخخخ


ابراهیم
ساعت12:59---15 مرداد 1392
به به اسما خانم

تولدت مبارک.صدساله بشی
پاسخ:به به خلیل الله خوش اومدی قدم رو تخم چشم وبلاگ گذاشتی. اگه میشه پاتو بردار باید جوابتو بدم خخخخ.


درسا
ساعت12:56---15 مرداد 1392
اسما جون تولدت مبارک

اما این ترنج خیلی ادم بی معرفتی بود ما نمیدونستیم

یه تبریک هم بهت نگفت
پاسخ:درسا جان خیلی ممنون بابت حضور گرمت ممنونم که این چند روز با ما بودی


زهرا
ساعت12:50---15 مرداد 1392
تولدت مبارک.بچه ها همه گل کاشتید

چه عجب اسما اومدی توتولدت خانمی.تولدت مبارک
پاسخ:من فقط اسمشو دیدم ای کاش خودشم می دیدمش تا بزنمش خخخخخخ


درسا
ساعت12:49---15 مرداد 1392
مریم جان خسته نباشی
پاسخ:ممنونم عزیزم امیدوارم خخخخخخخ


درسا
ساعت12:47---15 مرداد 1392
ای کاش حذفش نمیکردی مریم جون.

مادیگه اسنجارو ازکجابیاریم...ادرس فیس اسما رو دارم عزیزم..دمت گرم..چه عجب محمد رضا اومدی تو هم...اما ترنج پیداش نشد
پاسخ:آخه وبلاگ تولد و و که نمیشه نگه داشت ولی خب شاید یه کاری براتون کردم خخخخخخخ اسما به زودی یه وبلاگ یا وب سایت راه میندازه دوباره دور هم جمع میشیم.


عاشق
ساعت12:47---15 مرداد 1392
اسما جونم بخاطر من وبلاگت را دوباره سرپا کن..البته یادت نره که گفتیم سایتش کنیم...فعلا وبلاگتو سرپا کن تا زمینه سازی کارای سایتت بشه...بعد مطالب را انتقال بده روی سایت...نگران نباش..امیدت به خدا باشه..از نو میسازیمش...نا امید نشو...دوستت دارم عزیزم..بازم تولدت خیلی خیلی مبارک باشه...بوسسس
پاسخ:به خاطر من سرپا می کنه تو نگران نباش عاشق. اما نگفتی کی هستیا.


اسما
ساعت12:11---15 مرداد 1392
مریم جون دستت درد نکنه

خیلی زحمت کشیدی برام خره.

دست همه بچه ها هم درد نکنه که هنوز منو ازیادشون نرفته

ایشالله دور هم باز جم بشیم
پاسخ:اولا خر خودتی خخخخخخ این چه طرز تشکر کردنه؟ آخرین پست جشن تولد و خوندی ویژه برات نوشتم حتما بخون و اما انشاالله و توکل به خدا حتما جمع میشیم


محمدرضا
ساعت0:53---15 مرداد 1392
اسما خانم سلامممممممممم...باید وبلاگتو دوباره سرپا کنی...نا امید نشو...مایوس نشو...محکم باش...ما هستیم...منتظزیم تا وبلاگتو را بندازی و دوباره فضای صمیمی را ایجاد کنی...منتظررمون نذار
پاسخ:انشاالله زود سرپا میشه و زیاد منتظر نمی مونیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:,

] [ 21:28 ] [ مریم ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
نکته های این ایستگاه