یکی میخاد بهت تبریک بگه(آخرین پست جشن تولد)
یکی میخاد بهت تبریک بگه(آخرین پست جشن تولد)


نظرات شما عزیزان:

Asma290^120
ساعت15:03---15 مرداد 1392
بزنم پچ و لچت کنم؟امامیترسم شربشی
پاسخ:اسما اینقدر با این پست حال کردم که نگو خیلی دوست داشتم تو رو به دوستت برسونم که خدا کمکم کرد و رسیدید خخخخخخ


Asma290^120
ساعت14:33---15 مرداد 1392
مرسی مریم...ولی خرخودتی گاو...خخخخ

عالی بود

بچه ها دستتون درد نکنه

کاش وبم سرپابود این جشن اونجا برگزارمیشد

کاش
پاسخ:خواهش می کنم قبلا هم گفتم با چشمای خریت منو می بینی خریَت از خودته انقدر مارو شرمنده نکن و اما من هم از همه بچه ها که اومدم جمال تشکر رو می کنم خخخخخخخخ. واما وبلاگت ....اسما اصلا تحفه نبود اون چی منو از کارو زندگی انداخته بود.دست هکر جون درد نکنه که حذفش کرد تا من مدیریت و احساس کنم خخخخخخخ


فاطی
ساعت13:17---15 مرداد 1392
تولدت مبارک ....مریم موزیکت رو اعصاب ماست...چرا میگه تولدم مبارک نیست...هست

اسماوبتو سرپا کن...به قول عاشق ما همه پشتتیم
پاسخ:من پشتشو اگه خالی نکردم از من گفتن بود منتظر خیانت من باشید خخخخخخخ.آهنگ وبلاگو اسما نمیذاره عوض کنم شرمنده اخلاق ورزشیت. راستی فاطی جون خیلی ممنون ما رو تو جشن تنها نذاشتی خیلی خوشحال شدیم از حضور گرمت


ابراهیم
ساعت13:00---15 مرداد 1392
خیلی باحال بود مریم خانم.

تولدت مبارک اسما
پاسخ:خواهش میشه قابل نداشت خودم که ترکیدم. تولدشم مبارک


زهرا
ساعت12:51---15 مرداد 1392
تولدت مبارک.ولی ما اسما جونو ندیدیم
پاسخ:زهرا جون قربون قدمت خیلی لطف کردی تشریف آوردی. والا منم اسما رو ندیدم ولی وبلاگ می مونه تا اون بیاد


درسا
ساعت12:48---15 مرداد 1392
قبول میکنم که بعضیا بی معرفت بودند

یکیش ترنج بود

اینهمه اسما برات تولد گرفت و جشن و پایکوبی کرد اما نیومدی

بی معرفت
پاسخ:درسا جون تو همه پیام هات اسم ترنجه معلومه که اگه ببینیش یه مشت روونه صورتش می کنی. ولی این کارو نکن شاید مشکلی براش پیش اومده.مهم اینه که تو تشریف آوردی ممنون


عاشق
ساعت12:44---15 مرداد 1392
(تبریک تولد برای دوست)

دوست عزیزم

به یمن آمدنت هزاران ستاره در آسمان دلم خندید

تنها برای تو که و اولین و آخرین حکایت بی انتهای دوستی هستی

مینویسم که به یادت هستم

و هزاران شاخه گل مریم را در روز تولدت تقدیمت میکنم

تولدت مبارک عزیزم


محمدرضا
ساعت0:55---15 مرداد 1392
اسمااااا تولدت هزاران بار مبارک باشه..امیدورام همیشه سالم و سلامت و شاد موفق باشی...وبلاگ یادت نره
پاسخ:باشه بابا تو هم هی بگو وبلاگ. بابا میخاد وب سایت بزنه گاتید؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:,

] [ 18:15 ] [ مریم ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
نکته های این ایستگاه