اسما جان تولدت مبارک
اسما جان تولدت مبارک

اسما جان تولدت مبارک

 

سلام به همه ی کاربرای محترم و نازنین اسما جون

این مطلبو  واسه اونایی می گم که هنوز دارن گیج می زنن

این وبلاگ فخط و فخط برای جشن تولد اسما جون ساخته شده همین و بس. وبلاگ اسما فعلا تو افق محو شده یکی اول باید اسما رو تو افق محو کنه تا وبلاگشو برگردونه. البته نگران نباشید من اسما رو تو افق محو می کنم و با وب سایتش بر می گرده

 



نظرات شما عزیزان:

Asma290^120
ساعت14:51---15 مرداد 1392
جالب شد مریم این وبلاگ برام میدونی چرا؟؟؟توتمام پستام بعداز عاشق من نظرگذاشتم...ودرکنارهم نظراتمون ثبت شد...مگه نه؟؟؟؟

میدونم هیچکدومتون مثل من نکته بین نیستید
پاسخ:جالبی بخوره تو سرت. الحق که عقل کمی هم تو هم اون ترنج


عاشق
ساعت12:33---15 مرداد 1392
تارهای گیتارم را به لرزش در می آورم





تا بارها و بارها به تو بگویم دوستت دارم





بارها این تارها به صدا درمی آیند و میگویم:





تولـــــدت مبارک بهترینم
پاسخ:اسما خفت می کنم این کیه که عاشقت شده ها چشمم روشن
پاسخ:عاشق جان باور کن اسما اصلا تحفه نیست من بهتر از اون هستمااااااااااااااااا


محمدرضا
ساعت1:03---15 مرداد 1392
سلام اسما خانم...ببخشید دو روز دسترسی به اینترنت نداشتم....نتونستم تو جشن بیام...تولدت خیلی مبارک باشه...هزاران هزار بار...امیدوارم همیشه شاد و سلامت و سالم باشی و در کنار خانوادت لحظات خوبی داشته باشی....کاش این جشن تولد حضوری بود تا تمام بچه ها میومدند پیشت و میدیدی که تنها نیستی و میتونی همیشه بهترین باشی....دوباره وبلاگتو راه بنداز...تو میتونی...هم استعدادشو داری هم هوش و تواناییشو و هم ذوقشو...همه منتظرند دست بجنبونی و وبلاگ یا سایتتو راه بندازی...به خدا تو کل کن.....همه چشم انتظارتیم...بازم تولد قشنگتو تبریک میگم
پاسخ:والا یه جا از حرفاتو شک کردم که عایا اسما استعداد و هوش داره؟ ولی خب به هر حال ما منتظریم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:,

] [ 16:7 ] [ مریم ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
نکته های این ایستگاه